Paro’ya hoşgeldiniz. Hemen şimdi üye olun. Zaten üyemiz misiniz? Giriş yapın.
PARO SİZİ CEP NUMARANIZDAN TANIR! SİTEMİZLE İLGİLİ
ÖNERİLERİNİZİ PAYLAŞIN

SIKÇA SORULAN SORULAR

Paro dünyası nedir?

Paro, size duyarlı markaları ortak paydada buluşturan bir dünyadır. Parolu kartınızla yaptığınız alışverişlerde sizi tanır, dinler ve ihtiyacınıza yönelik kampanya ve indirimleri sunar. Paro’da 40’ı aşkın markadan her zaman size uygun bir kampanya vardır.

 

Paro Dünyası’nda yer alan markalarımızdan Parolu kartlarınızla veya cep telefon numaranızla yaptığınız her alışverişinizde kampanya ve indirimlerden yararlanabilir, alışveriş yaptıkça hesabınızda biriken puanları gönlünüzce harcayabilirsiniz.

 

Elinizdeki bir Parolu kartın veya cep telefonu numaranızın Paro üyesi markalarda geçerli olduğunu unutmayın.

Paro hangi kuruluşa aittir?
Paro, Koç Topluluğu şirketlerinden Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş'ye ait bir network sadakat programıdır.
Parolu kartlar yurt dışında da geçerli mi?
Parolu kartlar şu anda yurt dışında geçerli değildir. 
Paro Programı ne zaman hayata geçmiştir?
2006 yılı Haziran ayında hayata geçmiştir.
Paro’ya üyeliğimin geçerlilik süresi var mıdır?
Üyeliğiniz siz herhangi bir nedenle iptal ettirmediğiniz sürece geçerlidir. Ancak, Tanı Pazarlama A.Ş. size bir hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla üyeliğinizi sona erdirebilir. 
Paro’da yıllık aidat ücreti var mıdır?
Şu an için yoktur.
Parolu kartım için aktivasyon işlemini nasıl yapabilirim?
Paro ana markalarının herhangi bir satış veya servis noktasından aldığınız Parolu kartınızı aktive ederek kullanmaya başlayabilirsiniz. Üstelik aktivasyon işleminden sonra, kartınız yanınızda olmadan sadece cep telefonu numaranız ile işlem yapabilir, Paro dünyasının tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz. Aktivasyon için tıklayınız
Kartım olmadan da Paro üyesi olabilir miyim?
Herhangi bir Parolu karta sahip olmadan cep telefonu numaranızla da hemen Paro üyesi olabilirsiniz. Kartsız aktivasyon için tıklayınız
Kartımın aktivasyonunu gerçekleştirmezsem ne olur?

Aktivasyon gerçekleştirilmeyen kartlar, ilk işlem tarihinden itibaren 6 ay sonra bloke olurlar. Bloke olan kartlar mağazalarda işlem yapamaz, puan kazanıp harcayamazlar. Bloke olan kartlar daha sonra aktivasyon işlemi yaparak aktif hale getirilebilir.

22 Mayıs 2015 tarihinden itibaren, mevcut ve yeni kazanacağınız puanlarınızı sadece puan kazandığınız Paro üyesi iş yerlerinde harcayabilirsiniz.

Geçmişte aktif olarak kullandığım bir Parolu kartım var. Tekrar aktivasyon yapmak zorunda mıyım?
9 Nisan 2013 tarihinden itibaren Paro’ya üyelik sistemi değişmiştir. Bu tarih itibariyle aktivasyonun zorunlu olduğu bir yapıya geçilmiştir. Eğer aktivasyonunuzu yapmadıysanız, kartınızın sunduğu avantajlardan faydalanabilmek için aktive etmelisiniz.
Cep telefonum yok, ne yapacağım? Ev telefonum ile aktivasyon yapabiliyor muyum?
Yeni program kurallarımıza göre kartınızın avantajlarından faydalanabilmek için mutlaka cep telefonu ile aktivasyon yapılması zorunludur.
Kartımı aktive etmeden de puan kazanabiliyor muyum?
Yeni aldığınız Parolu kart ile, ilk işlem tarihinizden itibaren 6 ay boyunca aktive etmeden puan kazanabilir ancak biriken puanlarınızı harcayamazsınız.
Puan harcamak için ne yapmam gerekiyor?

Puan harcayabilmek için mutlaka aktivasyon yapılması gerekmektedir.

22 Mayıs 2015 tarihinden itibaren Parolu üye iş yerlerimizde yaptığınız alışverişlerden kazanmış olduğunuz ve kazanacağınız puanları hangi üye iş yerinde kazandıysanız sadece o üye iş yerine ait kendi satış/ servis noktalarında harcayabilirsiniz. 

 

10 Haziran 2015 tarihine kadar Opet istasyonlarında kazandığınız puanları hem Opet istasyonlarında hem de Aygaz ve Mogaz istasyonlarınızda, Aygaz ve Mogaz istasyonlarında kazandığınız puanları hem Aygaz ve Mogaz istasyonlarında hem de Opet istasyonlarında harcayabilirsiniz.

 

10 Haziran tarihinden sonra, Opet istasyonlarında benzin ve dizel alışverişlerinizden kazandığınız yakıt puanlarınızı yine Opet istasyonlarında benzin ve dizel alışverişlerinizde, Opet istasyonlarında LPG alışverişlerinizden kazandığınız yakıt puanlarınızı Opet, Aygaz ve Mogaz istasyonlarında LPG alımlarında harcayabilirsiniz.

 

Aynı şekilde 10 Haziran tarihinden sonra, Aygaz ve Mogaz istasyonlarında yaptığınız LPG alışverişlerinizden kazandığınız yakıt puanlarınızı Aygaz, Mogaz ve Opet istasyonlarında yapacağınız LPG ürün alımlarınızda harcayabilirsiniz.

 

22 Mayıs 2015 tarihi öncesinde Yurtiçi Kargo’da kazanılan puanlar, Yurtiçi Kargo satış/servis noktalarında harcama yapılamadığı için silinecektir ancak, puanı silinen tüketicilerimiz için 30 Eylül 2015 tarihe kadar Yurtiçi Kargo’da yapacakları alışverişlerde geçerli özel indirim kampanyası tanımlanmıştır.

 

Paro Hattı 444 72 76’yı arayarak veya www.paro.com.tr adresinden “Hesabım” bölümüne gelerek hangi üye iş yerinden ne kadar Paropuan kazandığınızı öğrenebilirsiniz.

Birden fazla Parolu kartım var. Hepsinin de aktivasyonunu yapmak zorunda mıyım?
Eğer her bir kartınızı ayrı ayrı kullanmak istiyorsanız hepsini aktive etmeniz gerekir. Ancak unutmayın Paro’da bir kart ile tüm ana markalarda alışveriş yapabilir, puan kazanıp harcayabilir, kampanyalardan faydalanabilirsiniz.
Kısa Mesaj metninde yazan Paro kelimesi ne anlama gelmektedir?
Kısa Mesaj metninde yer alan “PARO” kelimesi ile aşağıda bahsi geçen linkte yer alan “Paro Program Üyelik ve Rıza Beyanı” metnine onay vermiş olduğunuz anlamına gelir.
Program Katılım Metni ve Paro Program Koşulları nedir ?

Program Katılım Metni

 

Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Tanı”), tüketicilere çeşitli avantaj ve imkanlar sağlayan pazarlama programları oluşturan ve yöneten bir Koç Topluluğu şirketidir. Tanı, gerek kendi kanalları, gerek programlara dahil diğer markaların mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama gibi her türlü kanalı aracılığıyla verilen kişisel bilgileriniz, alışveriş bilgileriniz ile web siteleri ve mobil uygulama kullanımı sırasında gerçekleştirdiğiniz site ziyaretleri, web sitesine hangi siteden gelindiği ve sonra hangi sitenin ziyaret edildiği gibi gezinme bilgilerinizi (“Bilgiler”) birleştirir, işler ve size kampanya, fırsat veya benzeri faydalar sunulabilmesi amacıyla diğer üye markalarla paylaşır. Web siteleri ile mobil uygulamalardaki bilgiler, ziyaretiniz sırasında cihazınıza yüklenen çerez dosyaları (cookie) aracılığıyla toplanmaktadır. Tanı, bu faaliyetlerini Paro Programı ve Axion platformu aracılığıyla yürütür.

Tanı tarafından oluşturulan program ve platformlara dahil olan markalar değişkendir. Yukarıda belirtildiği gibi Bilgilerinizin paylaşıldığı platforma dahil markaların güncel listesi için lütfen www.paro.com.tr ve www.axion-tr.com adresini ziyaret ediniz.

 

Bilgileriniz nasıl ve ne amaçla işlenmektedir?

Bilgileriniz, size özel reklam, kampanya ve diğer faydaların sunulması, ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, anket ve telesatış uygulamaları, istatistiki analizler gibi amaçlar için işlenebilir. Tarafınızla telefon, kısa mesaj, e-posta, mektup gibi kanallardan iletişime geçilerek fayda ve satış teklifleri sunulabilir.

Bilgiler, yine yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilmesi için Tanı’ya, Programlara dahil markalara, bayi, acente ve franchise’larına, bu şirketlerin işbirliği yapacağı şirketlere, altyapı sağlayıcılarına ve hizmet alınan 3. kişilere (gönderi şirketi, çağrı merkezi, danışmanlar gibi) aktarılabilecek ve bu kişilerce söz konusu amaçların gerçekleştirilmesi ile sınırlı olarak işlenebilecektir. Bu veriler gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ile sadece bu izin beyanında bahsedilen amaçların gerçekleştirilmesi için yurtiçinde tutulabileceği gibi yurtdışına da aktarılabilecektir.

Yukarıda bilgilerin işlenmesine ilişkin açıklanan hususlardan farklı olarak, web üzerinde çalışan Axion platformu kapsamında platforma dahil markalardan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. ile yapılacak uygulama, kişisel bilgilerinizi içermemek üzere, Siteler üzerindeki gezinme bilgilerinizin paylaşımı şeklinde olacaktır.

Tanı ve programlara dahil markalar, burada sayılanlarla sınırlı olmaksızın, benzer program, uygulama ve doğrudan pazarlama ürünleri oluşturabilecektir. Burada belirtilen tüm koşullar, Paro, Axion ve benzer amaçla oluşturulmuş tüm diğer programlara dahil markalar için geçerli olacaktır.

 

Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?

Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin imkânsız olmamak veya orantısız çaba gerektirmemek kaydıyla, verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinin ilgili mevzuata aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını (Paro için) 4447276 Paro Danışma Hattı’ndan, (Axion için) www.axion-tr.com adresinden talep etme hakkınız bulunmaktadır.

 

Paro Program Koşulları
 

1. Üye’nin, Paro Programı’ndan faydalanması için cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.

2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.

3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.

Üye, Tanı’ya,ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı, ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini kabul eder.

 

Program Katılım Metni ve Paro Program Koşulları’nı kabul ve beyan ediyorum.

 

 

 

 

Program Katılım Metni ve Paro Program Koşulları’nı kabul etmezsem ne olur?

Paro Programına üye olamaz, programın avantajlarından faydalanamazsınız.

Farklı markalara ait Parolu kartlarımı aynı hesap altında birleştirebilir miyim?
Evet. Aynı cep telefon numarası ile aktive edilen kartlar aynı hesap altında otomatik olarak birleşirler.
Aynı markaya ait iki tane kartım var, ikisi için de aktivasyon yapabiliyor muyum?
Hayır, yeni program kurallarına göre aynı markadan sadece bir kart aktive edilebilir, diğeri mutlaka iptal edilir.
Aynı markaya ait iki tane kartım var. Birini aktive ettiğimde, diğeri iptal olunca iptal olan kartımdaki puanlar ne olacak?
İptal olan kart aktive olan kartla birleştirilerek puanlarının kullanılması sağlanır.
Aktivasyon yapmak için attığım kısa mesaj ücretini ben mi ödüyorum?
Evet.
Kaydımın başarı ile alındığını yazan kısa mesaj ücretini ben mi ödüyorum?
Hayır.
Puan harcarken gelen şifre kısa mesaj ücretini ben mi ödüyorum?
Hayır.
Web den aktivasyon yaparken gelen şifre kısa mesaj ücretini ben mi ödüyorum?
Hayır.
KoçAilem plastik kartım var, aktivasyon yapmak zorunda mıyım?
Hayır, ama kart ile kazanılan puanların harcanabilmesi için mutlaka KoçAilem Programına ait kayıtlanma işleminin yapılması gerekir. 

KoçAilem kartı ile kazanılan puanlar cep telefonu kullanılarak harcanamaz.
Yapı Kredi Bankası World kredi kartım var, aktivasyon yapmak zorunda mıyım?

World kartın Paro özelliğini aktif hale getirmeniz için Yapı Kredi Telefon Bankacılığı 444 0 444’ü aramanız gerekir.



Ancak, Paro özelliği aktive olmuş World kartınızda biriktirdiğiniz puanları cep telefonunuzu kullanarak harcamak isterseniz ayrıca aktivasyon yapmanız gerekir.

22 Mayıs 2015 tarihinden itibaren, mevcut ve yeni kazanacağınız puanlarınızı sadece puan kazandığınız Paro üyesi iş yerlerinde harcayabilirsiniz.

KoçAilem kredi kartım var, aktivasyon yapmak zorunda mıyım?
Hayır, mevcut akış ile kayıtlanması yeterlidir. KoçAilem kredi kartı ile kazanılan puanlar cep telefonu kullanılarak harcanamaz.
Opet World kredi kartım var aktivasyon yapmak zorunda mıyım?
Hayır, aktivasyon zorunlu değil ancak, Opet World kredi kartı ile kazanılan puanlar cep telefonu kullanılarak harcanmak istenirse aktivasyon yapılması gerekir.
Eşim ile kartlarımızı aynı hesap altında birleştirmiştik, ikimiz de kartımızın aktivasyonunu yapmak zorunda mıyız?
Evet, iki kartın da kullanılabilmesi için ayrı ayrı aktivasyon yapılması zorunludur. Kartlardan biri aktive edildiğinde hesap yapısı bozulur. Bu kartların aynı hesap altında birleşebilmeleri için aynı cep telefonu ile aktive edilmesi gerekir.
Eşim ile kartlarımızı aynı hesap altında birleştirmiştik, şimdi sadece kendi kartımın aktivasyonu yaptım, eşim kartının aktivasyonunu yapmadı, bu durumda ne olacak, eşimin kartının da puanlarını harcamaya devam edebilecek miyim?
Kartlar artık aynı hesap altında olmadığı için harcayamayacaksınız. Aynı hesap altında bulunan kartlardan sadece biri aktivasyon yaparsa hesap ayrışır.
Toplam kaç Parolu kart ile aktivasyon yapabilirim?
Aynı cep telefonu ile 5 karta kadar aktivasyon yapılabilir.
Parolu kartımı aktivasyon yaptığım cep telefon numaramı değiştirdim ne yapmam gerekiyor?

Aktive edilen cep telefon numarası değiştiğinde mutlaka 4447276 Paro Hattı aranarak cep telefon güncellemesi yapılması gerekir. Aksi takdirde, telefon numarasına sahip olan yeni kişi bu cep telefonu ile daha önceden yapılan alışverişlerde kazanılan puanları kazanılan Paro üyesi iş  yerlerinde rahatlıkla harcayabilir.

 

Parolu kartımı aktivasyon yaptığım telefonumu çaldırdım ne yapmam gerekiyor?
Hemen 4447276 Paro Hattı aranarak cep telefon bilgisi güncellenebilir veya kart bloke edilir.
İptal olmuş bir Parolu kartımın aktivasyonunu yapabilir miyim?
Hayır.
Paro’ya verdiğim bilgilerimin işlenmesini, kullanılmasını, başka şirketler ile paylaşılmasını istemiyorum, ne yapmam gerekir?
444 7276 Paro Hattı aranarak buradan verdiğiniz izinleri iptal edebilirsiniz. Ancak program kuralı gereği Paro Programı Üyelik ve Rıza Beyan onayınızı iptal etmeniz halinde programın sunduğu avantaj ve hizmetlerden faydalanamaz hale gelirsiniz.
Bana Paro ile ilgili e-posta gönderilmesini ve/veya kısa mesaj atılmasını istemiyorum ne yapmam gerekiyor?
Sizinle kısa mesaj, e-posta gibi Paro iletişim kanallarından iletişime geçilmesini istemiyorsanız, 4447276 Paro Hattı’nı arayarak iletişim izinlerinizi kapatabilirsiniz. Ayrıca gelen mailin altında yer alan “Sizinle iletişime geçilmesini istemiyorsanız tıklayınız” linkinden iznin kaldırılması da yeterlidir.
Yapı Kredi Bankası World kredi kartımın Paro Programı Üyelik ve Rıza Beyanı onayını iptal etmek istiyorum nasıl yapabilirim?
Yapı Kredi Telefon Bankacılığı 444 0 444’ü arayarak iptal edilebilirsiniz. Paro Programı Üyelik ve Rıza Beyan onayınızı iptal etmeniz halinde programın sunduğu avantaj ve hizmetlerden faydalanamaz hale gelirsiniz.
Puan harcarken gelen şifreyi bir kez mi kullanıyorum? Bir sonraki alışverişimde başka şifre mi gelecek?
Evet, her puan harcama işleminde cep telefonunuza sadece tek seferlik kullanılabilen ayrı bir şifre gelir.
Parolu kartım var ama kartsız alışveriş yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?

Daha önce kartınızın aktivasyonunu yaptığınız cep telefon numaranızı ya da aktivasyon kodunuzu ilgili görevliye söyleyerek puan kazanıp, puan kazandığınız iş yerinde puanları harcayabilirsiniz.

Aktivasyon kodu nedir?
Aktivasyon sırasında cep telefonunuza gönderilecek olan 9 haneli bir koddur.



Alışveriş esnasında cep telefonu numaranızı ilgili görevliye söylemek istemiyorsanız, aktivasyon kodunu kullanabilirsiniz.
Aktivasyon kodumu unuttum ne yapmam lazım?
Aktivasyon kodunuzu unutursanız, aktivasyon yaptığınız cep telefonunuz ile UNUTTUM yazıp 7276’ya kısa mesaj göndermeniz yeterlidir.
Bilgilerimi güncellemek istiyorum, nereden güncelleyebilirim?
Aktivasyon esnasında verilen bilgiler sadece 4447276 Paro Hattı’ndan güncellenir, diğer verileri www.paro.com.tr ’deki hesabım sayfasından güncelleyebilirsiniz.
Yapı Kredi Bankası World kredi kartım var bilgilerimi güncellemek için ne yapmam gerekiyor?
Yapı Kredi Telefon Bankacılığı 444 0 444’ü arayarak gerekli güncellemeleri yapabilirsiniz.
KoçAilem kredi kartım var bilgilerimi güncellemek için ne yapmam gerekiyor?
4447276 KoçAilem Çağrı Merkezini aramanız yeterlidir.
KoçAilem plastik kartım var bilgilerimi güncellemek için ne yapmam gerekiyor?

4447276 KoçAilem Çağrı Merkezini aramanız yeterlidir.

Paropuanlarımı Dönemsel Marka firmalarında kullanabilir miyim?

Biriken puanlarınızı Dönemsel Markalarda kullanamazsınız veya bu markalarda yaptığınız alışverişlerden puan kazanamazsınız. Bu markalarda, sadece sizlere sunulan özel kampanyalardan faydalanabilirsiniz. Dönemsel Markalar, Paro’nun kampanya bazlı iş birliği yaptığı markalardır.

İptal / çalıntı / kayıp kartlar ile ilgili ne yapmalıyım?

Bu kartlar için 444 72 76 Paro Hattı'nı arayarak letişime geçmeniz yeterlidir.

Opar web teşvik sistemindeki Paropuan harcama noktalarıyla ilgili istisnalar nelerdir?

Opar Web teşvik sisteminde hakedişlere bağlı olarak doğan Paropuan ödülleri Opar kart’a yatırılmaktadır. Üye iş yerleri içerisinde mevcut programda yer alan istisna uygulamalar şu şekildedir:

* Opar firması tarafından yüklenen puanlarınızı 20 Haziran 2015 tarihine kadar mevcut durumda olduğu gibi anlaşmalı Paro üye iş yerlerinden harcayabilirsiniz. Bu tarihten sonra bu firma puanları da diğer Paro üye iş yerleri satış/servis noktalarında harcanamaz hale gelecektir.

* Forever New'den kazanılan Paropuan ve faydalar sadece Forever New'de kullanılabilir.

* Brooks Brothers'da kazanılan Paropuanlar, sadece Brooks Brtohers'da harcanabilir.

* Beta'da kazanılan Paropuanlar, sadece Beta mağazalarında harcanabilir.

* 1tıkla2kazan.com'da kazanılan hediye çekleri Paropuan olarak kartınıza yüklenir ve marka özelinde harcanabilir.

 

7276 numarasına göndermiş olduğum kısa mesajlar için herhangi bir bedel ödüyor muyum?

7276 numarasına göndermiş olduğunuz her kısa mesaj, operatörlerin kendi tarifeleri üzerinden 1 SMS olarak ücretlendirilir.

Program Katılım Metni
  • Bu Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni, sizi Paro üyesi haline getirmekte ve verilerinizin Program kapsamında nasıl işlendiğini belirlemektedir. Paro Programı, çeşitli üye işyerleri ve diğer uygulamaları aracılığıyla üyelerine çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir müşteri memnuniyeti programıdır.

    Paro Programı’nın yöneticisi olan Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Tanı”), tüketicilere çeşitli avantaj ve imkanlar sağlayan pazarlama programları oluşturan ve yöneten bir Koç Topluluğu şirketidir. Tanı, veri sorumlusu olarak gerek kendi kanalları, gerek programlara dahil diğer markaların mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve diğer her türlü kanalı (“Kanallar”) aracılığıyla verilen kişisel bilgilerinizi kaydetmekte ve işlemektedir. Tanı, bu faaliyetlerini Paro Programı ve Axion platformu aracılığıyla yürütür (diğer programlarla birlikte “Programlar”). Tanı ve/veya üye şirketler/markalar yine bu üyelik onayında belirtilen benzeri amaçlarla farklı programlar devreye alabilir. Programlar’ın amacı, Tanı ve üye markaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulmasıdır.

    Programlar dahilinde toplanan verileriniz nelerdir?
    Toplanan veriler, Tanı’ya ve Programlar’a dahil markaların Kanallarına vermiş olduğunuz kişisel verileriniz ile web siteleri üzerindeki gezinme hareketlerinizdir (Programlar’a dahil web sitesindeki hareketler ile web sitesine hangi sayfadan gelindiği gibi bilgiler). Kanallar aracılığıyla toplanan kişisel verileriniz ad, soyad, telefon numarası, e- posta adresi, adres, ziyaret ettiğiniz mağazalar, alışveriş bilgileriniz ve vermiş olduğunuz diğer kişisel bilgilerdir. Toplanan veriler birlikte “Bilgiler” olarak anılacaktır.

    Bilgiler hangi amaçla işlenmektedir?
    Kanallardan toplanan Bilgiler Tanı’ya aktarılır. Tanı, Programların sahibi olarak bu verileri kendi işleyebileceği gibi, üye markalarla da paylaşabilir. Bilgileriniz, Tanı ve/veya Programlara üye şirketler/ markalar tarafından analiz edilerek size özel reklam, kampanya ve diğer faydaların sunulması, izin tercihleriniz doğrultusunda ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, posta iletilmesi, anket ve telesatış uygulamaları, alışveriş verilerinizin raporlanması ve değerlendirilmesi, istatistiki analizler yapılması gibi amaçlar için işlenebilir. Bilgiler gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ile sadece bu izin beyanında bahsedilen amaçların gerçekleştirilmesi için yurtiçinde tutulabileceği gibi yurtdışına da aktarılabilecektir.

    Bilgiler kimlere aktarılabilir?
    Bilgileriniz, yukarıda belirtilen kapsamda işlenmek üzere Tanı, Programlara dahil markalar ile bayi, acente ve franchise’ları, altyapı sağlayıcıları ve hizmet alınan 3. kişilere (gönderi şirketi, çağrı merkezi, danışmanlar gibi) aktarılabilir. Paro Programı’na dahil markalar Arçelik, Avis, Aygaz, Beko, Beta, Brooks Brothers, D&R, Divan, Ford, Forever New, Koçtaş, Mogaz, Opet, Özhan Market, Pürsu, Setur, Yurtiçi Kargo, Edwards ve 1tıkla2kazan’dır. Axion platformuna dahil markalar ise Arçelik, Aygaz, Beko, Ford, Koçtaş, Setur, Mogaz, Opet, Pürsu ve Yapı Kredi’dir. Tanı tarafından oluşturulan program ve platformlara dahil olan markalar değişkendir. Markaların güncel listesi için lütfen www.paro.com.tr ve www.axion-tr.com adresini ziyaret ediniz.
    Axion kapsamında platforma dahil markalardan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. ile yapılacak uygulama, kişisel bilgilerinizi içermemek üzere, Siteler üzerindeki gezinme bilgilerinizin paylaşımı şeklinde olacaktır.

    Veri işlemenin süresi nedir?
    Burada belirtilen kişisel verileriniz, Programlar ve Tanı tarafından benzer amaçla oluşturulmuş tüm diğer programlar ve markalar tarafından, bu markaların üyeliği ile Programların devamı süresince ve sonrasında da, aksi tarafınızca açıkça belirtilmediği sürece işlenmeye devam edilecektir.

    Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?
    Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını Ünalan Mah. Ayazma Cad. Çamlıca İş Merkezi A Blok K:3 Üsküdar, İstanbul adresinden ve 4447276’dan talep etme hakkınız bulunmaktadır.

    Paro Program Koşulları
    1. Paro Üyesi’nin (“Üye”), Paro Programı’ndan faydalanması için Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni’ne onay vermesi ve cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.

    2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.

    3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.
    Üye, Tanı’ya,ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı, ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini kabul eder.