Paro’ya hoşgeldiniz. Hemen şimdi üye olun. Zaten üyemiz misiniz? Giriş yapın.
PARO SİZİ CEP NUMARANIZDAN TANIR! SİTEMİZLE İLGİLİ
ÖNERİLERİNİZİ PAYLAŞIN
  • PARO NEDİR?

    Paro, size duyarlı markaları ortak paydada buluşturan bir dünyadır. Parolu kartınızla yaptığınız alışverişlerde sizi tanır, dinler ve ihtiyacınıza yönelik kampanya ve indirimleri sunar. Paro’da 40’ı aşkın markadan her zaman size uygun bir kampanya vardır.

Paronun Faydaları Paronun Faydaları Paronun Faydaları
Paronun Faydaları Paronun Faydaları Paronun Faydaları

PARO FAYDALARI

Paro size faydalı olacak markalara, bir arada ulaşmanızı sağlar. Anneler & Babalar &Sevgililer Günü, Yılbaşı ve Doğum günü gibi özel günlerde size özel kampanyalarla yanınızda olur. Paro Dünyası’nda yer alan markalarımızdan yaptığınız her alışverişinizde kampanya ve indirimlerden yararlanabilir, alışveriş yaptıkça hesabınızda biriken puanları gönlünüzce harcayabilirsiniz. Elinizdeki bir Parolu kartın veya cep telefonu numaranızın tüm Paro üyesi markalarda geçerli olduğunu unutmayın.
  • PARO'YA NASIL ÜYE OLURUM?

    Birbirinden özel fayda ve ayrıcalıklara sahip olacağınız
    Paro Dünyasına katılmak için öncelikle Parolu olmanız yeterlidir.

    NASIL PAROLU OLURUM

  • PARO'YA NASIL ÜYE OLURUM?

    Kart ile parolu olma

    Paro ana markalarının herhangi bir satış veya servis noktasından aldığınız Parolu kartınızı aktive ederek kullanmaya başlayabilirsiniz. Üstelik, aktivasyon işleminden sonra, kartınız yanınızda olmadan sadece cep numaranız ile işlem yapabilir, Paro dünyasının tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz.

    WEB ÜZERİNDEN HEMEN PAROLU OLUN KISA MESAJ İLE HEMEN PAROLU OLUN

    UYARI: Yeni alınan Parolu bir kart ilk işlem tarihinden itibaren 6 ay içinde aktivasyon yapmazsa bloke olacaktır. Blokeli olan kartlarınızı aktive ederek tekrar kullanabilirsiniz.

    Cepten parolu olma

    Herhangi bir Parolu karta sahip olmadan hemen cep telefonu numaranızla da Paro üyesi olabilirsiniz.

    WEB ÜZERİNDEN AKTİVASYON KISA MESAJ İLE AKTİVASYON

    UYARI: Yeni alınan Parolu bir kart ilk işlem tarihinden itibaren 6 ay içinde aktivasyon yapmazsa bloke olacaktır. Blokeli olan kartlarınızı aktive ederek tekrar kullanabilirsiniz.

    Turkcell Cüzdan Mobil Uygulaması ile artık Parolu kartınızı cep telefonunuzdan kullanabilirsiniz.
    Parolu kartınız yoksa bile uygulama sayesinde kolayca sahip olabilirsiniz. Tek yapmanız gereken uygulamayı telefonunuza indirmek ve Parolu kartınızı seçip eklemek.

    TURKCELL CÜZDAN HAKKINDA DETAYLI BİLGİ İÇİN TIKLAYIN

    Turkcell Cüzdan Uygulamasını Kullanabileceğiniz Üye iş Yerleri:
    Altunbilekler, Arçelik, Aygaz,Beta, Forever New, Koçtaş, Setur, Yurtiçi Kargo

    KISA MESAJ İLE PAROLU KART NASIL AKTİVE EDİLİR?

    SMS İLE

    Paro yazıp, 16 haneli kart numaranızı, ad-soyad-doğum tarihinizi ve kısa mesajı göndereceğiniz cep telefonu numarasını aralarında birer boşluk bırakarak 7276'ya kısa mesaj ile göndererek aktivasyon işlemini tamamlayabilirsiniz.*

    Kısa mesajınızda PARO kelimesinin yer alması ile atta yer alan Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri işleme İzni'ni kabul etmiş olacaksınız.

    Kısa mesaj ile katılım her operatörün kendi tarifesi üzerinden 1 SMS (kısa mesaj) olarak ücretlendirilmektedir.

    Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri işleme İzni GERİ

    KISA MESAJ İLE CEP TELEFONU NASIL AKTİVE EDİLİR?

    SMS İLE

    PARO yazıp, ad-soyad-doğum tarihinizi ve kısa mesajı göndereceğiniz cep telefonu numarasını aralarında birer boşluk bırakarak 7276'ya kısa mesaj ile göndererek aktivasyon işlemini tamamlayabilirsiniz.*

    Kısa mesajınızda PARO kelimesinin yer alması ile atta yer alan Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri işleme İzni'ni kabul etmiş olacaksınız.

    Kısa mesaj ile katılım her operatörün kendi tarifesi üzerinden 1 SMS (kısa mesaj) olarak ücretlendirilmektedir.

    Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri işleme İzni GERİ

PARO ÜYESİ MARKALAR

Size özel faydalar sunan duyarlı markalar
PARO PROGRAMI ÜYELİK ONAYI VE VERİ İŞLEME İZNİ

Bu Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni, sizi Paro üyesi haline getirmekte ve verilerinizin Program kapsamında nasıl işlendiğini belirlemektedir. Paro Programı, çeşitli üye işyerleri ve diğer uygulamaları aracılığıyla üyelerine çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir müşteri memnuniyeti programıdır.
Paro Programı’nın yöneticisi olan Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Tanı”), tüketicilere çeşitli avantaj ve imkanlar sağlayan pazarlama programları oluşturan ve yöneten bir Koç Topluluğu şirketidir. Tanı, veri sorumlusu olarak gerek kendi kanalları, gerek programlara dahil diğer markaların mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve diğer her türlü kanalı (“Kanallar”) aracılığıyla verilen kişisel bilgilerinizi kaydetmekte ve işlemektedir. Tanı, bu faaliyetlerini Paro Programı ve Axion platformu aracılığıyla yürütür (diğer programlarla birlikte “Programlar”). Tanı ve/veya üye şirketler/markalar yine bu üyelik onayında belirtilen benzeri amaçlarla farklı programlar devreye alabilir. Programlar’ın amacı, Tanı ve üye markaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulmasıdır.

Programlar dahilinde toplanan verileriniz nelerdir?
Toplanan veriler, Tanı’ya ve Programlar’a dahil markaların Kanallarına vermiş olduğunuz kişisel verileriniz ile web siteleri üzerindeki gezinme hareketlerinizdir (Programlar’a dahil web sitesindeki hareketler ile web sitesine hangi sayfadan gelindiği gibi bilgiler). Kanallar aracılığıyla toplanan kişisel verileriniz ad, soyad, telefon numarası, e- posta adresi, adres, plaka bilgisi, anketlere verdiğiniz cevaplar, ziyaret ettiğiniz mağazalar, alışveriş bilgileriniz ve vermiş olduğunuz diğer kişisel bilgilerdir. Toplanan veriler birlikte “Bilgiler” olarak anılacaktır.

Bilgiler hangi amaçla işlenmektedir?
Kanallardan toplanan Bilgiler Tanı’ya aktarılır. Tanı, Programların sahibi olarak bu verileri kendi işleyebileceği gibi, üye markalarla da paylaşabilir. Bilgileriniz, Tanı ve/veya Programlara üye şirketler/ markalar tarafından analiz edilerek size özel reklam, kampanya ve diğer faydaların sunulması, izin tercihleriniz doğrultusunda ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, posta iletilmesi, anket ve telesatış uygulamaları, alışveriş verilerinizin raporlanması ve değerlendirilmesi, istatistiki analizler yapılması gibi amaçlar için işlenebilir. Bilgiler gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ile sadece bu izin beyanında bahsedilen amaçların gerçekleştirilmesi için yurtiçinde tutulabileceği gibi yurtdışına da aktarılabilecektir.

Bilgiler kimlere aktarılabilir?
Bilgileriniz, yukarıda belirtilen kapsamda işlenmek üzere Tanı, Programlara dahil markalar ile bayi, acente ve franchise’ları, altyapı sağlayıcıları ve hizmet alınan 3. kişilere (gönderi şirketi, çağrı merkezi, danışmanlar gibi) aktarılabilir. Paro Programı’na dahil markalar Altunbilekler, Arçelik, Avis, Aygaz, Beko, Beta, Brooks Brothers, Divan, Edwards, Ford, Forever New, Koçtaş, Mogaz, Opet, Özhan Market, Pürsu, Setur, Yapı Kredi Bankası, Yurtiçi Kargo ve 1tıkla2kazan’dır. Axion platformuna dahil markalar ise Arçelik, Aygaz, Beko, Ford, Koçtaş, Setur, Mogaz, Opet, Pürsu ve Yapı Kredi Bankası’dır. Tanı tarafından oluşturulan program ve platformlara dahil olan markalar değişkendir. Markaların güncel listesi için lütfen www.paro.com.tr ve www.axion-tr.com adresini ziyaret ediniz.
Axion kapsamında platforma dahil markalardan Yapı ve Kredi Bankası A.Ş. ile yapılacak uygulama, kişisel bilgilerinizi içermemek üzere, Siteler üzerindeki gezinme bilgilerinizin paylaşımı şeklinde olacaktır.

Veri işlemenin süresi nedir?
Burada belirtilen kişisel verileriniz, Programlar ve Tanı tarafından benzer amaçla oluşturulmuş tüm diğer programlar ve markalar tarafından, bu markaların üyeliği ile Programların devamı süresince ve sonrasında da, aksi tarafınızca açıkça belirtilmediği sürece işlenmeye devam edilecektir.

Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?
Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını Ünalan Mah. Ayazma Cad. Çamlıca İş Merkezi A Blok K:3 Üsküdar, İstanbul adresinden ve 4447276’dan talep etme hakkınız bulunmaktadır.

Paro Program Koşulları
1. Paro Üyesi’nin (“Üye”), Paro Programı’ndan faydalanması için Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni’ne onay vermesi ve cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.
2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.
3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.
Üye, Tanı’ya,ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı, ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini kabul eder.