SİTEMİZLE İLGİLİ
ÖNERİLERİNİZİ PAYLAŞIN



  • PARO'YA NASIL ÜYE OLURUM?

    Alışverişlerinizde Parolu kartınız yanınızda olmasa bile, artık sadece cep telefonunuz ile Paro dünyasında yer alan markalarda alışveriş yapabilir, puan kazanıp harcayabilir ve indirimlerden faydalanabilirsiniz. Tek yapmanız gereken, alışveriş esnasında aktivasyon yaptığınız cep telefon numaranızı ya da aktivasyon kodunuzu ilgili görevliye söylemek. Cepten tanıma fonksiyonunun geçerli olduğu Paro üyesi markalar: Arçelik, Aygaz, Brooks Brothers, Divan, Forever New, Koçtaş, Opet, Özhan, Setur, Yurtiçi Kargo

  • HEMEN PAROLU OL

Paro ana markalarının herhangi bir satış veya servis noktasından aldığınız Parolu kartınızı aktive ederek kullanmaya başlayabilirsiniz. Üstelik, aktivasyon işleminden sonra, kartınız yanınızda olmadan sadece cep numaranız ile işlem yapabilir, Paro dünyasının tüm avantajlarından yararlanabilirsiniz.

Herhangi bir Parolu karta sahip olmadan hemen cep telefonu numaranızla da Paro üyesi olabilirsiniz.

WEB ÜZERİNDEN HEMEN PAROLU OLUN KISA MESAJ İLE HEMEN PAROLU OLUN

UYARI: Yeni alınan Parolu bir kart ilk işlem tarihinden itibaren 6 ay içinde aktivasyon yapmazsa bloke olacaktır. Blokeli olan kartlarınızı aktive ederek tekrar kullanabilirsiniz.

Herhangi bir Parolu karta sahip olmadan hemen cep telefonu numaranızla da Paro üyesi olabilirsiniz.

WEB ÜZERİNDEN AKTİVASYON KISA MESAJ İLE AKTİVASYON

UYARI: Yeni alınan Parolu bir kart ilk işlem tarihinden itibaren 6 ay içinde aktivasyon yapmazsa bloke olacaktır. Blokeli olan kartlarınızı aktive ederek tekrar kullanabilirsiniz.

KISA MESAJ İLE PAROLU KART NASIL AKTİVE EDİLİR?

Her firma için aktivasyon yöntemi ve keywordler değişmektedir. Bu değişikliklere "Markalar ve Parolu Kartlar" altından her markanın kendi sayfasından ulaşabilirsiniz.

PARO PROGRAMI ÜYELİK ONAYI VE VERİ İŞLEME İZNİ

Bu Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni, sizi Paro üyesi haline getirmekte ve verilerinizin nasıl işlendiğini belirlemektedir. Paro Programı, çeşitli üye işyerleri ve diğer uygulamaları aracılığıyla üyelerine çeşitli avantajlar sağlamak amacıyla oluşturulmuş bir müşteri memnuniyeti programıdır.

Paro Programı’nın yöneticisi olan Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri A.Ş. (“Tanı”), tüketicilere çeşitli avantaj ve imkanlar sağlayan pazarlama programları oluşturan ve yöneten bir Koç Topluluğu şirketidir. Tanı, veri sorumlusu olarak gerek kendi kanalları, gerek programlara dahil üye markaların her türlü kanalı (“Kanallar”) aracılığıyla verilen kişisel ve alışveriş bilgilerinizi kaydetmekte ve işlemektedir. Tanı ve/veya üye şirketler/markalar yine bu üyelik onayında belirtilen benzeri amaçlarla farklı programlar devreye alabilir. Paro Programı ve yine Tanı tarafından yönetilen Chippin Platformu gibi bu Programlar’ın amacı, Tanı ve üye markaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulmasıdır.

Programlar dahilinde toplanan verileriniz nelerdir?
Toplanan veriler, Tanı’ya ve Programlar’a dahil markaların/şirketlerin mağaza, istasyon, çağrı merkezi, web sitesi, mobil uygulama ve diğer her türlü kanalına vermiş olduğunuz ad, soyad, doğum tarihi, telefon, e-posta, adres, plaka, anketlere verdiğiniz cevaplar, ziyaret ettiğiniz mağazalar, alışveriş detayınız, mobil uygulamalar aracılığıyla verdiğiniz lokasyon bilgileriniz, web siteleri ve mobil uygulamalar üzerindeki gezinme hareketleriniz (site/mobil uygulama üzerindeki hareketler ile siteye hangi sayfadan gelindiği gibi bilgiler), sosyal medya bağlantıları ile üyelik gerçekleştirmeniz halinde bu yolla alınan veriler ve burada sayılanlarla sınırlı olmaksızın tüm bu Kanallar aracılığıyla verilen diğer kişisel bilgilerdir. Toplanan veriler birlikte “Bilgiler” olarak anılacaktır.

Bilgiler hangi amaçla işlenmektedir?
Kanallardan toplanan Bilgiler Tanı’ya aktarılır. Tanı, Programların sahibi olarak bu verileri kendi işleyebileceği gibi, işleyerek veya işlemeksizin üye markalara da aktarabilir. Bilgileriniz, Tanı ve/veya Programlara üye şirketler/ markalar tarafından analiz edilerek Tanı, üye markalar ve/veya Program kapsamında işbirliği yapılacak firmaların size özel reklam, kampanya ve diğer faydalarının sunulması, izin tercihleriniz doğrultusunda ticari elektronik ileti gönderilebilmesi, posta iletilmesi, anket ve telesatış uygulamaları, alışveriş verileriniz dahil bilgilerinizin analiz edilmesi, raporlanması, istatistiki analizler yapılması gibi amaçlar için işlenebilir. Bilgiler gerekli güvenlik önlemlerinin alınması ile sadece bu izin beyanında bahsedilen amaçların gerçekleştirilmesi için yurtiçinde tutulabileceği gibi yurtdışına da aktarılabilecektir.

Bilgiler kimlere aktarılabilir?
Bilgileriniz, yukarıda belirtilen kapsamda işlenmek üzere veya işlenmiş hali ile Tanı, Programlara dahil markalar ile bayi, acente ve franchise’ları, altyapı sağlayıcıları ve hizmet alınan 3. kişiler (gönderi şirketi, çağrı merkezi, danışmanlar gibi) ile sosyal medya hesaplarınız üzerinden tarafınıza hedefli reklam gösterimi yapılması amacıyla sosyal medya platformlarına aktarılabilir. Paro Programı’na dahil markalar Altunbilekler Ltd. Şti, Arçelik Pazarlama A.Ş. (Arçelik, Beko), Aygaz A.Ş. (Aygaz, Mogaz, Pürsu), Ford A.Ş., Koçtaş A.Ş., Opet A.Ş., Otokoç A.Ş. (Avis, Otokoç), Öztaner Ltd. Şti (Özhan Market), Palmira A.Ş. (Divan), Retail Two Ltd. Şti. (Forever New), RMK Classic Giyim A.Ş. (Brooks Brothers, Edwards), Setur A.Ş., Yapı ve Kredi Bankası A.Ş., Yurtiçi Kargo A.Ş. ve 1tıkla2kazan’dır. Programlara dahil olan markalar değişkendir. Markaların güncel listesi için lütfen www.paro.com.tr adresini ziyaret ediniz.

Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.’nin web sitesi ve mobil uygulamaları üzerinden yapılacak uygulama, kişisel bilgilerinizi içermemek üzere, Siteler üzerindeki gezinme bilgilerinizin paylaşımı şeklinde olacaktır.

Veri işlemenin süresi nedir?
Burada belirtilen kişisel verileriniz, Programlar ve Tanı tarafından benzer amaçla oluşturulmuş tüm diğer programlar ve markalar tarafından, bu markaların üyeliği ile Programların devamı süresince ve sonrasında da, aksi tarafınızca açıkça belirtilmediği sürece işlenmeye devam edilecektir.

Bilgilerinizin işlenmesi ile ilgili haklarınız nelerdir?
Bu İzin Beyanı’nda belirtilen taraflarca kişisel bilgilerinizin işlenip işlenmediğini, işlenmişse buna ilişkin bilgileri, işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını, yurtiçinde veya yurtdışında verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme, eksik veya yanlış olması hâlinde verilerin düzeltilmesini, ilgili mevzuatta öngörülen koşullar çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini, düzeltme/silme/yok etme işlemlerinin verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme; işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde zararın giderilmesini talep etme, ayrıca sizinle iletişime geçilmesine engel olunmasını Ünalan Mah. Ayazma Cad. Çamlıca İş Merkezi A Blok K:3 Üsküdar, İstanbul adresinden ve 4447276’dan talep etme hakkınız bulunmaktadır.

Paro Program Koşulları
1. Paro Üyesi’nin (“Üye”), Paro Programı’ndan faydalanması için Paro Programı Üyelik Onayı ve Veri İşleme İzni’ne onay vermesi ve cep telefonu numarası ile kayıt gerçekleştirmesi gerekmektedir. Üye, kendisine verilen kart ve numarasını, kullanıcı adı ve/veya şifreyi başkasına vermemeyi, kullandırmamayı, bunların saklanmasından sorumlu olduğunu; ayrıca cep telefonu numarasının değişmesi, hattın kapatılması veya devredilmesi halinde 4447276 Paro Danışma Hattı’na bildirmeyi, kartın veya cep telefonunun, Üye veya başkası tarafından kötüye kullanıldığı, Programlar’ın suistimal edildiği tespit edilirse, üyeliğe ilişkin her türlü hak ve kazanımların geri alınacağını, diğer tedbirlerin uygulanabileceğini kabul ve taahhüt eder. Gerekli bildirimin yapılmaması halinde, hattın başkasına devredilmesi nedeniyle cep telefonu numarasına tanımlı puanların harcanmasından Tanı veya diğer Program Ortakları sorumlu tutulamayacaktır. Üye bu konuda doğabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları’nın sorumlu olmadığını, üyelik kartını, kart numarasını veya cep telefonunu başkasına vermemeyi, verdiği takdirde tüm sorumluluğun kendisinde olduğunu ve kazanmış olduğu puanlar dahil, üzerindeki tüm haklarını kaybedeceğini kabul eder. Üye, üyelik kartının veya cep telefonunun kaybolması, çalınması halinde, bu durumu çağrı merkezine bildirecektir. Bildirim yapılıncaya kadar doğabilecek her türlü zarardan Üye sorumludur. Bu maddedeki koşullar Programlar’da kullanılan kart harici tüm araçlar için de geçerli olacaktır.

2. Her Program Ortağı’nda Paro Programı koşulları, faydaları farklı olabilir ve değişebilir. Tanı, kişisel verilerin kullanım amacına yönelik hususlar hariç, önceden bildirmeden, Paro Programı şartlarını değiştirebilir, programı durdurabilir, üyeliği iptal edebilir, üyeliğe ilişkin aidat alabilir. Yıl içinde kazanılan puanlar, takip eden yılın 31 Ocak günü sıfırlanabilir. Geçerli koşullar Paro Programı’nın iletişim kanallarından öğrenilebilir. Kendileri tarafından Üye’ye satılmamış olan malların ayıbından, sistemin üzerinde çalıştığı elektronik altyapıdaki arızalar nedeniyle geç veya yanlış alınan duyuru, promosyon, puanlar vb.’den, çeşitli nedenlerle promosyon, puan gibi imkânların Üye’ye sağlanamamasından dolayı oluşabilecek ihtilaflardan Tanı ve Program Ortakları hiçbir şekilde sorumlu tutulmayacaktır. Bu maddedeki koşullar devreye alınacak diğer programlar için de geçerli olacaktır.

3. Tanı veya Üye, 1 hafta önceden bildirimde bulunmak kaydıyla, her zaman ve bir sebep göstermeye gerek olmaksızın üyeliği sona erdirebilirler. Bu durumda 1 hafta içinde üyelik sona erer. Üye, kazandığı haklarından, geçerli koşullar dahilinde, üyelik sona erme tarihine kadar yararlanabilecektir. Üyelik sona erdiğinde kartta biriken puanlar ve Üye’ye kazandırılan haklar Tanı tarafından silinecek ve geri alınacaktır.

Üye, Tanı’ya,ve diğer Program Ortaklarına bu form ile açıklanan ve sair şekilde açıklanacak ve açıklanmış bilgilerinin doğruluğunu, bunlarda değişiklik olması halinde güncelleyeceğini, uyuşmazlık halinde Tanı, ve Program Ortaklarının defter ve her türlü kayıtlarının kesin delil sayılacağını, aksi Tanı ve Program ortağı şirket tarafından düzenlenmediği ve duyurulmadığı sürece, Paro Programı’na 18 yaşın üzerinde Türkiye’de yaşayan gerçek kişilerin üye olabileceğini, tüzel kişilerin de Tanı kararı ile Program’a dahil edilebileceğini kabul eder.